Vilken dag.
Klockan är snart halv 4 och jag har inte gjort något som är värt att nämna. 
Kom hem från Nybro vid halv 12 igår. Kunde ju inte direkt somna sen eftersom,
jag redan sovit i bilen. Fick läsa lite i Gömda istället. Men då blev jag ju uppskrämd
av den istället. Gick in till Elin, gjorde ett nytt försök men jag kunde inte somna då heller.
Tillsist la jag mig i soffan och satte på en film, tror jag somnade precis i slutet av den.

Borde varit trött på morgonen, men vakande vid halv 9, klarvaken. Fick ta fram Gömda igen.
Gud va hemsk den är. Det värsta är att man vet att det är en sann berättesle.
Vid 9 bestämde jag mig för att städa lite på rummet. Åt frukost och satte mig i soffan med boken igen.
och här sitter jag än, halv 4.

Ajaa, man kan ju behöva sådana dagar också.
Får hoppas på att Eric vill göra mig sällskap i kväll ;)

Puss på er i vintervädret!


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0