---

Torsdag,
Träningsledigt och teoriplugg.

Torsdagar har blivit lite av mina faoritdagar.
Det beror nog mest på att det inte är någon träning som tar hela kvällen.
Denna torsdag har därimot inte varit så rolig.
Satt på körskolan efter skolan. Det gick över förväntan, så vi får hoppas att det börjar närma sig dagen D nu. 
Sov mina dagliga timmar när jag kom. Vaknade med världens huvudvärk men var ändå tvungen att övningsköra.
Parkerade, körde efter skyltar och backade runt hörn. Börjar bli väldigt segt nu faktiskt...

Typiskt är det också att Eric har träning dom dagarna jag inte har det, som idag typ.
Ajaa får forstätta sakna honom framför tven,

Ha det bra nu!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0