Onsdag.

Onsdagen 17/2.

Idag kan jag inte klaga på att skolan varit jobbig, en enda lektion, Hístoria!
Tänk att en lärare kan göra det så intressant!

Hade körlektion idag också. Något som till en början kändes som en mardröm när Simon Johansson säger att han har samma körtid som mig och det senare visar sig att jag fått byta körlärare. Till den läskigaste gubbe jag vet. Jag är verkligen livrädd för honom!
Trots att jag nog bara andades 10 andetag på 40 minuter så gick det ganska bra ändå. Tror nästan att han till och med tyckte att jag var lite duktig ett tag haha. Det här kommer att bli jobbiga veckor, dagar!

Kollar lite på OS just nu.
Jag har haft en förmåga att missa Sveriges framgångar. AV någon lustig anledning måste svenskarna alltid slå till de kvällarna jag tränar eller då jag redan slutit ögonen! Tur är det i allafall att det finns repriser.
Jag tycker att det är häftigt hur idrott kan engagera och påverka så många människor. Hur ett OS-guld kan förena en nation och sprida en sån glädje!

Dags för träning!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0