Det var ett tag sen sist.
Haft mycket annat att tänka på och i går när jag tänka ta tag i det kunde jag inte logga in, 
aja nog med ursäkter...
  

Det har varit en väldigt annorlunda och spännande vecka.
Vi har haft praovecka och jag valde att vara på Akuten och hos distrikt sjuksköterskorna. 
Jag har fått se så otroligt mycket på en vecka att jag var helt slut igår, allt ifrån hjärtinfarkter, diabetes fall, gamla tanters hälproblem och sjukvården för handikappade och dementa. Det har varit väldigt intressant och roligt, men det har också fått mig att inse att det nog inte är något för mig. Jag är nog för mesig för att jobba med sånt, jag tycker så synd om det gamla tanterna och farbröderna.
Tror jag håller mig till min dröm att en dag få presentera mig som Emmelie Ödlund sjukgymnastSahlgrenska Universitetssjukhuset i Göteborg haha. Det vore allt fint ;) 


pusss på er !!
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag saknar dig vännen. hör av dig! :) <3

2010-02-07 @ 02:01:07
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0