Lördag

En ledig lördag ")
Hade nästan glömt hur en lördag utan verken jobb eller match kändes.
Efter idag har jag kommit på att jag är jävligt dålig på att vara ledig och
på att göra igenting.

Hur som helst blev det en tripp till ett Iskallt Målilla, där det både var marknad och match.
Det va ju inte det bästa värdet för marknad så dom höll redan på att plocka ihop när vi kom.
Va det gäller matchen gjorde spelet som Målilla GOIF visade upp en inte varmare på det fruktansvärt
kalla läktaren. 
Tur att sällskapet var trevligare..

Nu väntar jag på att Sara och Sofie ska komma hit och hålla mig sällskap framför tven,

Trevlig kväll




Kommentarer
Postat av: sofie

jag gillar

2009-10-04 @ 21:21:09
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0