Lugn helg och söndagkväll

Så va det Söndagkväll igen.
Den stora skillnaden denna kväll är bara att det är skola imorgon.
Känns lite konstigt faktiskt, tror inte att jag riktigt har fattat att skolan dragit igång igen.
Men det lär jag märka imorgon då dagen börjar med 2 timmars matte C...

Helgen har varit ganska lugn mot vad mina helger brukar vara.
Jobbade bara 3 timmar i Lördags mellan 12-15, sen blev det lite fotboll i solen på Oskarshamns arena.
Måste säga att det var mycket imponerande fotboll dom visade upp AIK. 

På kvällen kom Sofie och Felicia hit och lagade mat och kollade på film. Det fick bli piroger denna gång.
Dom blev lite smaklösa eftersom att jag och felle fegade med kryddorna i köttfärssåsen.
Trots det är det tummen upp för kvällen som avslutades med Sex hopp och Kärlek (Filmen).

Idag har dagen gått åt till att åka buss till Mariannelund. Där vi vann över HIS/MAIS med 7-2.
Ett resultat som inte riktigt talar för hur matchen såg ut. Det va nog det bästa motståndet vi mött i serien denna säsong.
Men vann gjorde vi och tre nya poäng blev det. Nästa lördag kan serien avgöras då vi ställs mot serie tvån Hovslätt.
Gammal bild
Nu ska det bli skönt att sova.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0