onsdag

Tudiloo,

Har bäddat ner mig i soffan framför tven, Royne sitter också här
så det är såklart fotboll i rutan. Barcelona mot Osasuna.
Brukar inte tycka att det är så intressant men ikväll känns det ändå helt okej.

Kom nyss hem efter att ha spelat match mot AIKS P-16. Låter kanske enkelt, men det är det inte.
Killar är både snabbare och starkare. Vi gjorde en helt okej insats men förlorade med 0-1.
Känns lite surt för jag tycker att vi spelar en bättre fotboll än dom, som bara slår till bollen så hårt som möjligt.
men men, bara att bita ihop och komma igen :)

För övrigt har veckan varit lugn. Studiedag både måndag och tisdag vilket har varit otroligt skönt. 
Gjorde så lite som möjligt för att bara vara ledig. 

Börjar få lite resfeber, på söndag ska vi till sälen med klassen. Längtar inte precis. 
men det kanske blir bra när vi väl är där. 

För övrigt. 
Hoppas att Eric har det bra på träningslägret i Holland.
men det tror jag allt han har.
Men för min del får du gärna KOMMA HEM älskling!

   

Pusss puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0