Projektarbetsdag!

Hemma igen efter en kort med givande dag i skolan.
Vi fick väldigt mycket gjort med katalogen idag så nu börjar det se ljust ut igen.
Tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra om vi bara får hop det haha!

Kom hem rätt tidigt så passade på att plugga lite körkortsteori. Har hyfsad koll på det där nu!

Sen ringde dom från städet där jag jobbade i somras och frågade om jag ville jobba på sportlovet.
Feg som jag vågade jag ju inte säga nej, så nu ska jag jobba på sport lovet. Wihuuu va gutt, precis va jag har längtat efter.. ELLER INTE!!!

Träning ikväll, får se om jag orkar springa en meter. Tror jag kommer hosta ihjäl mig!


pusss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0