Förkylning tillbaka

Usch vilken dag. Förkylningen har tydligen kommit tillbaka.

Sov nästan ingenting inatt, ett tag trodde jag nästan att jag skulle hosta ihjäl mig!
När jag väl somnade, ringde klockan och det var bara att dra sig upp.
´
Fick köra lugnt på morgonträning, för att undvika att somna.
Sov nästan på det två enda lektionerna i skolan.
Tvingade mig själv att sätta mig på körskolan ett tag efter.
Sen var jag verkligen helt död när jag kom hem, tror jag låg och kollade på tven
utan att uppfatta vad jag såg i 2 timmar. Kunde inte somna för hostan håller mig vaken.

Nu börjar jag känna mig lite bättre, men fy vilken dag!
Hoppas i allafall att Eric har det bra i Finland:)

Trevlig kväll/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0