ee

sportlov

Har nog aldrig varit så här trött!!!
Vaknade vid 4 av att pappa sprang runt och var orolig att taket på garaget skulle rasa in.
Kunde inte somna om, så låg vaken till 5 då klockan ringde.
Fy tusan va kallt det var på morgonen! Tror det va -26 när vi sattes i bilen.
10 i 6 var jag på jobbet.
Jobbade på snabbt så kunde gå hem lite innan tre.

Åkte till stan med mamma ett tag, somnade på Maxiparkeringen, INTE OKEJ!!
När jag kom hem somnade på soffan. Det ingick ite i dagsplanen, så när jag
vakande en halvtimme var det bara att slänga i sig maten.
Sen var det dags att utsätta min redan väldigt trötta huvud för lite körkortsteori!
Och här har jag suttit tills nu.
Måste säga att det verkligen känns som sportlov, inte!!
Tur att det bara är 2 dagar kvar....

Jag vet någon som kommer sova gott inatt iallafall;)

   

pusss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0