Kräftskiva och blåbärspaj........

Först vill jag vill jag bara säga tack för en fantastisk rolig helg.
(Jag vet att det är Onsdag,men har inte hunnit sätta mig framför datan förrän nu) 
En trevlig kräftskiva med hattar,sånger och mysigt folk gjorde lördagkvällen till en minnsvärd kväll. 
På söndag blev det lite kortspel och fotboll. En fotbollsmatch som vanns av Rödsle med 5-1:)

Vad det gäller början av veckan har den inte varit så händelserik, förutom att jag bytt Matte C till Matlagning.
Ett val som jag har svårt att tro att jag kommer ångra. 
Att Adam T är med i matlagningsgruppen gjorde inte valet svårare. Att säga att han är fruktansvärt skön vore att underdriva ;)

Förövrigt har fotbollen fyllt ut det flesta timmarna på dygnen som vanligt.

Nu är det dags att smaka på blåbärspajen som Elin och jag nyss bakat. 

hej,

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0