Kanelbulle & Mummintrollplåster !

Måndagen inleddes inte på bästa sätt.
Vaknade av klockan vid 7, men av ovanlighetens skull bestämde jag mig för att ligga kvar ett tag.
Vilket jag fick ångra, klockan ringde inte igen så jag försov mig en halvtimme!
Som tur var, var mamma hemma och kunde skjussa mig till skolan, han precis i tid.

Tur att jag kom i tid för idag skulle vi baka kanelbullar på matlagningen, och det ville jag ju inte missa.
Efter allt jäsande och knådande bev kanelisarna riktigt fina, överraskande fina. Vi fick ju till och med till en MVG-bulle haha ;)
Sen luktade kanelbulle i skåpet hela dagen, helt så okej!

Råkade skära mig på ett papper på morgonen också, och fyfan va ont det gör. 
Hade bara mummintrollplåster hemma så fick ta det. Men det va inte det lättaste att veta om jag skulle ha ett gult,blått eller grönt haha 
Tillslut bestämde jag mig för ett gult, haha
Dagens i-landsproblem! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0