"/

Shit va veckorna går fått
Imorgon är det redan fredag igen, känns som att jag inte riktigt hinner med.
Jag vaknar, tränar, pluggar och sen är det dags att sova igen!
Att veckorna går fort gör ingenting, men snälla bromsa helgerna....

Blev inget blogginlägg igår, somnade när jag kom hem och sen hanns det inte med "/
Vill bara säga att det blev en toppen onsdag i Västervik med fotbollsgymnasiet.
Det inte just själva fotbollen som gjorde (även att både tjejerna och killarna vann)
utan det otroligt trevliga sällskapet.
Extra plus måste ju endå gå till vår tillfälliga choach Simon Johansson som trotts allt "låstas" tjafs stog ut med oss och tog oss till seger.
Hoppas han förstår att det va på låtsas ;)
Det får bli en tummen upp för onsdagen.

Idag har det varit en betydligt tuffare och segare dag.
Kände redan när jag vakande att det skulle bli jobbigt.
Har och har haft så fruktansvärt ont i halsen hela dagen,
Fick inte bli någon träning i kväll utan många uttråkade timmar på soffan ;/
Får se om det blir någon skola för min del i morgon.....
Får bli ett slag i pannan på Torsdagen!

Nu kommer vi till den skönaste stunden på hela dagen.
Stunden då jag får sova.....

PUSS OCH GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0