..

Börjar bli pinsamt.
Såna som jag borde inte få ha blogg!
Jämt när jag tänker sätta mig vid tangentbord
händer nått som gör att det hela blir inställt och tänks att det
hinns med en annan dag ;/
Aja slag i pannan på mig själv, nu måste det bli skärpning från fröken Ödlunds sida!

Får väll köra en snabb sumering av veckan som vanligt.....
Plugg, plugg och lite mera plugg har roat mig under veckan vadagar.
I måndag drog Fotbollsträningen igång igen. 2 timmars inomhus fotboll mellan 20-22, kan det bli bättre?
tror bestämt att det kan det! '

Helgen har varit lugn óch trevlig, med lite plugg även här och så lite singstar med trevligt sällskap.

Nu är det minsann dags att sova!
puss på er.

Eller för resten jag glömde ju utslagsfrågan!:
Vem blev årets jordgubbsodlare?

A det va reett!
RIIIISPEKT, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0