....

Ojoj va dåligt uppdaterad denna blogg ha blivit denna vecka. 
Sist  jag skrev var i söndags och sen dess har det inte funnits tid för sitta vid datan.
Har varit väldigt mycket i skolan.

Får väll köra en snabb genomgång av veckan.

I måndags följde jag med Sofie till kalmar efterskolan. Trodde det skulle bli en snabbis och att jag skulle hinna hem till träningen, men så blev det inte!
Kom inte hem förrän 20 över 8, för sofie hade som vanligt svårt för att bestämma sig för vilken jacka hon skulle ha, vilken färg hon skulle ha på tröjan, om hon skulle ha dom skorna eller dom i den andra affären (som vanligt som sagt) Tur för dig sofie att jag gillar dig ändå (A) haha.
Men trevligt va det vill jag lova ;)

I tisdags blev fick det bli lite naturkunskapsplugg men framför allt var jag på arenan och fick se Oskarshamns AIK vinna Smålandscupen. Dom visade upp en rikitgt fin fotboll, så trots att det va sjukt kallt att sitta på en iskall läktare i 2 timmar va det helt klart värt det! Grattis killar.

I går gjorde jag inte någonting annat än att plugga, Sånna dagar vill man bara hoppa över, spola förbi och bara glömma.
Sånna dagar vill man inte ens gå hem från skolan, för man vet ju att man hända bara måste plugga
Med andra ord en rikigt seg óch tråkig onsdag som får bli ett slag i pannan.

Idag har jag heller inte gjort mycket annat en pluggat, måste säga att provet är rikigt svårt och känns rätt så omöjligt, men vi får göra ett försök.


Nu ska jag kolla på tv,
tjenixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0