Luftslottet som sprängdes

Måndagen den 30/11.
Vill börja med att gratulera Anton på 18-årsdagen.
Jag hoppas att hans dag varit bra.

För min egen del va det här nog den segaste måndagen på hårt länge.
Var sjukt trött när klockan ringde och försökte dra ut på minuterna så länge som möjligt.
Väl i skolan var första lektionen inställd,vilket inte gjorde början på dagen bättre.
Efter 2 timmar i cafeterian början den otroligt långa dagen.
10 i 4 får jag äntligen gå hem, tröttare än någonsin.

Inte nog med det fick det bli naturkunskaps plugg. A eller plugg poch plugg, somnade typ i böckerna!

Som tur var blev avslutningen av dagen bättre.
18:30 började en av dom bästa filmerna jag sett i mitt liv, Luftslottet som sprängdes.
Var rädd att jag skulle bli besviken eftersom 1 och 2 varit så bra. Men den här va BÄTTRE!
Det enda tråkiga med den är att det va den sista- det kommer inte fler :/
Tack Stieg Larsson för tre underbara böcker och filmer.

 

Nu väntar kudden...
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0