wihooo

Trött torsdag!!!!

Gud vad jag har varit trött idag!
Kunde knappt hålla ögonen öppna på vägen till morgonträningen.
Det blev ju inte bättre av att jag inte kunde träna heller.
Yvonne sa att det inte alls så ljust ut, att det kan ta lång tid innan det blir helt bra.
Känns ju jättebra med tanke på att vi ska till sälen på Söndag och bla åka 2 mil på längdskidor!!

Vi hade redovisning om sälenresan idag, det gick riktigt bra! Inte ens Y.E hade något att klaga på, då måste det vara bra ??? haha

Fick köra en egen springrunda på träning, herregud vad jag virrade runt i Kristineberg.  Trodde aldrig att jag skulle hitta hem.

Och så kom mamma och Matilda hem idag också. Dom var riktigt efterlängtade nu.
Det hade varit riktigt soligt och härligt i ett snöigt sälen, så vi hoppas att det håller i sig till nästa vecka också!

Fick dessutom hem tyget till min balklänning idag också, super fint!
Ferrariröd precís som jag ville.

Pusss puss



kom hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0