pusss

FREDAG,
sóm alltid lika skönt.


Men jag har hunnit mycket innan jag nu krupit under filten denna fredag.
Först var jag i skolan och jobbade med projektarbetet, det börjar bli riktigt bra nu.
Få bara hoppas att vi får ihop det i slutet.

Sen var vi på maxi och storhandlade till sälenresan. Vi sprang runt mellan hyllorna mer förvirrade än vanligt.
Måste endå säga att vi gjorde ett riktigt bra jobb.

Sen var vi hos Katarina för Elin skulle prova sin balklänning, otroligt fin. Jag fattar bara inte hur man kan sy en sån klänning av ett tygstycke.
Hoppas att min blir lika fin :) 

Sen var det dags att packa, känns som att jag packat ner hela huset. 
Det börjar ändå kännas lite roligare nu, kanske för att det börjar närma sig.

Dessutom var jag inne och registrerade mig på studera.nu, så nu är det bara att söka till högskolar.
Får verkligen panik när jag tänker på det. Har ingen aning om vad jag vill göra!!!?

Nu ska jag kolla på letsdance och bara njuta av ledigheten.



pusss puss


Kommentarer
Postat av: JULIA

vad hände med sjukgymnast intresset?! ;-)

2010-03-26 @ 21:48:36
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0