Ny vecka.

Mån 18/1 2010
Måndagen Den Artonde Januari TjugoHundraTio

Va sjukt trött på morgonen.
När jag slog upp ögonen och mötes av tanken att det var måndag, tanken av att jag skulle tvingas gå upp 4 gånger till innan det blir helg igen, ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om igen. Fick verkligen tvinga mig upp ur sängen!

Hade glömt skriva upp mina körtider så fick ringa körskolan på morgon och fråga vilken tid jag skulle köra idag. 11.40 var det som gällde. Vet att jag har sagt det förut, men det börjar bli väldigt segt nu. Men fick ju iallafall applåder av min kära körlärare :)

Var hos syokonsulenten på Oscras och diskuterade min framtid idag också.
Hon ville nog få mig att flytta så långt ifrån Oskarshamn som möjligt, för hon pratade bara om utbildningar i Danmark, Umeå och Göteborg som hon tyckte att jag skulle söka. Vill INTE flytta ifrån alla här hemma och definitivt inte så långt ifrån.
Att säga att jag har en fruktansvärd ångest för dessa val vore verkligen att underdriva!

Skoldagen var iallafall kort. Slutade vid halv 12 så gick direkt till körskolan.
Var tvungen att gå hem, men som tur var körde pappa förbi och plockade upp mig efter halva vägen;)
Pluggade lite Historia när jag kom, Upplysningstid otroligt intressant verkligen.....
Skönt att det är så mycket kvar av kvällen, lite tid för annat innan träningen.


   
Ha det bra nu,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0