Gnällig,

Det finns nog ingen som blir så gnällig när man är sjuk som jag!

Stackars min familj. Känner mig helt död och det går ut över dom:(
Måste skärpa mig haha.

Har ingen feber idag iallafall ;)
Blev skit glad och tänkte att jag skulle ta en riktig långpromend nu när jag är bättre.
Ångrar det nu, fick värre hosta av att vara ute i det kalla vädret!
Jag blir så trött, orkar inte sitta inne längre, det kryper i benen på mig!!!

Det va McDonaldsfest igår. Var där och åt och spelade bowling ett tag. Ganska trevligt faktiskt, trotts att jag är väderlös på bowling :)

Ska till mormor och äta semlor nu, hoppas att känner smaken ;)

Ha det bra, puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0