7 september

Dagarna bara springer förbi...
Nyss va det mitt i sommaren,men nu är det verkligen höst!
Det är ruggit kallt på kvällarna nu!

Vakande upp i morse med den vanliga måndagsångesten.
Känslan av att man måste upp fyra gånger till innan det är sovmorgon igen är heeeemsk!
Har varit så trött hela dagen, somnade nästan på Historialektionen!

Plus att jag gjorde livets hittills sämsta träning i kväll också. Kändes mest som att jag sprang runt i min egen lilla bubbla och trampade luft.
Sträckningen jag drog på mig igår på matchen var värre idag, så kunde knappt springa heller.
Näee ett stort slag i pannan på denna träning helt enkelt!


    

Ta vara på livets överraskningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0