Jultider

Snön har fallit,
Gatorna är vita och luften kall.
Det börjar närma sig jul, en vit jul!
mysigt

Idag är dagen då det sista jullovet börjar. Inte lite ångest när man säger det högt.
Trots det ser jag fram imot det, det är så välbehövligt och så skönt.
Förutom lite jobb på McDonalds ska det inte bli mycket gjort.



Du öppnar dörrar jag inte visste fanns
En dörr till livet, jag fick en andra chans
Jag älskar dig mer än du kan förstå
Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå
Sen du gav mig din kärlek
Förändrades livet brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar
Öppnar himlen sig för mig nu
Och allt är så enkelt och så självklart
Så skrämmande underbart
Mitt mirakel är du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0