Blandat

Dålig uppdatering på sistone.
Tänker inte skylla på nått denna gång,
tänker erkänna att det beror på ren lathet.

Aja när jag väl tagit tag i det är det lika bra att
köra på.

Veckan handlade väldigt mycket om naturkunskap,
ett tag kändes det som jag levde inuti böckerna.
Trots allt plugg kändes provet inte alls bra. Var nästan svårare
än vad jag hade föreställt mig.

Har även haft träningsuppehåll i veckan. Skönt men ändå jobbigt.
Helt plötsligt har man så mycket tid att man inte vet vad man ska göra.
Kan låta skönt, men är nästan lite stressande.

Fredagen bjöd på lite skridskoåkning, vilket jag upptäckte inte riktigt var min grej.
Dessutom blev det ett oplanerat inhopp på mcDondals. 3 timmar en fredag kväll, inte okej!!

Idag blev det fler timmar på donken och lite mat med laget. Dessutom har jag varit och knäckt min onda nacka. Det gjorde inte ont, men var grymt läskigt. Lät som han skulle bryta nacken av mig.

Nu Robinson...
Trevlig kväll
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0